tre månader senare.

Publicerad 2012-06-11 21:46:53 i Sandras inlägg,


Och helt plötsligt var det "sommar"!

Vi båda har varsitt heltidsjobb just nu, Alexander över sommaren och jag tills vidare. Alexander jobbar på Lunet och jag på Björkskatans vårdcentral!

Så vi blir kvar i Luleå över sommaren. Och hur det riktigt känns vet jag inte än. Jag är rädd att det med tiden kommer kännas lite tomt. Man är ju van att träffa alla goda vänner man lärt känna på sjuksköterskelinjen. Nu är vi spridda över hela Sverige! Så vi hoppas innerligt att vi får besök under sommaren, ni är välkomna allihopa! (kanske inte under en och samma helg kanske, dock..) (bara pga det praktiska, inte ogillande - lovar!).

Och ikväll tänkte jag chocka mig själv.

Jag tänker visa min oändliga kärlek för Alexander genom att frivilligt sätta mig och se fotboll med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela