Förkyld...but happy =)

Publicerad 2010-01-05 20:23:23 i Alexanders inlägg,

Efter vissa påtryckningar sitter jag här igen.

Snuvig, trött och hostande har jag tagit mig genom dagen men den har varit trevlig ändå med vänner och flickvän. Känner att jag varit rätt så produktiv förutom då mitt eftermiddagsfika blev en timme längre än väntat (Kudden och det varma täcket kallade) men allt blev bra ändå så jag ska inte klaga för folk har det värre. 



 

Såhär kände jag imorse då jag vaknade

 

 


men dagen slutade juh bra!!!

(och till ni som undrade, ja jag blev kliad på magen och det var galet skönt)

/A

Kommentarer

Postat av: Ylwa

Publicerad 2010-01-05 22:48:17

Ja du DET såg inte kul ut.Hoppas det blir bättre med din snuva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela