Mission Impossible: Rengöra ugn

Publicerad 2009-12-06 12:07:57 i Alexanders inlägg,

Ja då var det dags. Det alla har väntat på, Alexander Karl Lars Burström bloggar. Jag vet, jag vet, många trodde inte de skulle få uppleva denna dag men nu är den här så skratta eller gråt.


Nu till det väsentliga. Folk som känner mig vet att jag älskar potatis, alltså verkligen älskar. Det spelar ingen roll om det är i mosform eller om det är kokt potatis men det bästa av allt är ändå klyftpotatis i ugn. Det finns dock en liten liten liten väldigt liten nackdel. Oljan man har på potatisen i ugnen tenderar att sprätta överallt och bränna fast i ugnen så då och då måste man rengöra den för att det inte ska se bedrövligt ut. Så ja, gissa vad jag håller på med nu....

Nu medans jag väntar på att "YES Powersprey" så parkerade jag mig framför datorn.

Men annars så ser det ut något sånt här.



Så ja gott folk, smakar det så kostar det oavsett om du äter ute eller hemma.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-12-06 13:11:10

Och du som aldrig skulle sjunka så lågt? ;)

Postat av: Östen

Publicerad 2009-12-07 08:47:52

Du är ju riktigt huslig! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela